به منظور آﺷﻨﺎﯾﯽ شرکت های نوپا و علاقه مندان به حوزه کسب وکار ﺑﺎ اﺻﻮل و روش های بازاریابی محصولات و فراگیری تکنیک های نوین بازاریابی، کارگاه آﻣﻮزﺷﯽ "تکنیک های نوین بازاریابی" روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه ساعت 14 الی 18 در سالن همایش پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار می شود.
این کارگاه از سوی مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا فاوا زنجان برگزار می شود و مدرس آن، سید حجت بزاززاده، مدرس دانشگاه و مشاور امور بازرگانی و بازاریابی بین المل است. رزومه مدرس
علاقه مندان اعم از مدیران و کارکنان شرکت ها و به خصوص شرکت ها و کسب و کارهای نوپا، اساتید، دانشجویان وعلاقه مندان می توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند. ثبت نام در کارگاه و شرکت در آن، رایگان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به نشانی https://aftabtech.ir/fava مراجعه کنند.
ﺳﺮﻓﺼﻞﻫﺎي دوره:
-
بخش طراحی برنامه ریزی جامع بازاریابی
-
تعیین چشم انداز و ماموریت شرکت
-
تعیین اهداف مالی شرکت در برنامه جامع بازاریابی
-
ممیزی بازاریابی داخلی و خارجی شرکت
-
تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها با استفاده از مدل SWOT
-
تعیین اهداف و استراتژی های بازاریابی
-
تعیین بودجه بازاریابی و تبلیغات شرکت برای سال پیش رو
-
برآورد نتیجه مورد انتظار و تعیین برنامه های جایگزین
-
بخش برنامه استراتژیک برندینگ
-
خلق هویت منحصربفرد
-
طراحی هرم ارزش ویژه برند(کیستی برند، چیستی برند، پاسخ و ارتباط برند)
-
برنامه ریزی جهت اجرای کمپین برندسازی
-
ارزیابی و نگه داشت برند
-
بخش تحقیقات بازار
-
مشخص کردن اندازه بازار
-
تعیین سهم بازار
-
بخش بندی بازار
-
مطالعه تصویر برند شرکت
-
سنجش رضایت مشتری از شرکت
-
بررسی تبلیغات پیش آزمون
-
نظارت بر رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی
-
تحقیقات کمی و کیفی
-
تجزیه و تحلیل و دادن گزارش های منطقه ای
-
برنامه استراتژیک بازاریابی دیجیتال
-
طراحی و بازنگری هویت بصری دیجیتال برند(وب سایت)
-
بهینه ساز سایت در موتورهای جستجو(SEO)
-
تبلیغات کلیکی در گوگل و رسانه های اجتماعی(Adwords)
-
تدوین و اجرای کامل استراتژی حضور در رسانه های اجتماعی(Social Marketing)
-
ارائه خدمات کامل تولید و انتشار محتوا جهت وب سایت و رسانه های اجتماعی(Content Marketing)
پوستر کارگاه