• خانه
  • درباره پارک
    • معرفی پارک علم و فناوری
    • چشم انداز
    • چارت سازمانی
    • ستاد پارک علم و فناوری
    • تور مجازی پارک علم و فناوری
    • گالری تصاویر
    • کتاب مجازی پارک علم و فناوری
    • تماس با ما
  • واحدهای مستقر
    • پیش‌رشد
    • رشد
    • پارک
  • راهنما و فرم ها
    • راهنمای جذب و پذیرش واحدهای فناور و تیم‌هایی با ایده‌های فناورانه
    • پرسش های متداول
  • خانه علم
  • جذب و پذیرش
    • راهنمای جذب و پذیرش واحدهای فناور و تیم‌هایی با ایده‌های فناورانه
    • ثبت‌نام درسامانه جذب و پذیرش
    • ورود به سامانه جذب و پذیرش
  • سامانه آموزشی
  • ورود به سامانه
  • EN
1397/02/01

در کارگاه آﻣﻮزﺷﯽ "تکنیک های نوین بازاریابی" ثبت نام کنید.

به منظور آﺷﻨﺎﯾﯽ شرکت های نوپا و علاقه مندان به حوزه کسب وکار ﺑﺎ اﺻﻮل و روش های بازاریابی محصولات و فراگیری تکنیک های نوین بازاریابی، کارگاه آﻣﻮزﺷﯽ "تکنیک های نوین بازاریابی" روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه ساعت 14 الی 18 در سالن همایش پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار می شود.

این کارگاه از سوی مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا فاوا زنجان برگزار می شود و مدرس آن، سید حجت بزاززاده، مدرس دانشگاه و مشاور امور بازرگانی و بازاریابی بین المل است. رزومه مدرس

علاقه مندان اعم از مدیران و کارکنان شرکت ها و به خصوص شرکت ها و کسب و کارهای نوپا، اساتید، دانشجویان وعلاقه مندان می توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند. ثبت نام در کارگاه و شرکت در آن، رایگان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به نشانی https://aftabtech.ir/fava مراجعه کنند.

ﺳﺮﻓﺼﻞﻫﺎي دوره:

  1. بخش طراحی برنامه ریزی جامع بازاریابی
  • تعیین چشم انداز و ماموریت شرکت
  • تعیین اهداف مالی شرکت در برنامه جامع بازاریابی
  • ممیزی بازاریابی داخلی و خارجی  شرکت
  • تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها با استفاده از مدل SWOT
  • تعیین اهداف و استراتژی های بازاریابی
  • تعیین بودجه بازاریابی و تبلیغات شرکت برای سال پیش رو
  • برآورد نتیجه مورد انتظار و تعیین برنامه های جایگزین

 

  1. بخش برنامه استراتژیک برندینگ
  • خلق هویت منحصربفرد
  • طراحی هرم ارزش ویژه برند(کیستی برند، چیستی برند، پاسخ و ارتباط برند)
  • برنامه ریزی جهت اجرای کمپین برندسازی
  • ارزیابی و نگه داشت برند

 

  1. بخش تحقیقات بازار
  • مشخص کردن اندازه بازار
  • تعیین سهم بازار
  • بخش بندی بازار
  • مطالعه تصویر برند شرکت
  • سنجش رضایت مشتری از شرکت
  • بررسی تبلیغات پیش آزمون
  • نظارت بر رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی
  • تحقیقات کمی و کیفی
  • تجزیه و تحلیل و دادن گزارش های منطقه ای

 

  1. برنامه استراتژیک بازاریابی دیجیتال
  • طراحی و بازنگری هویت بصری دیجیتال برند(وب سایت)
  • بهینه ساز سایت در موتورهای جستجو(SEO)
  •  تبلیغات کلیکی در گوگل و رسانه های اجتماعی(Adwords)
  •  تدوین و اجرای کامل استراتژی حضور در رسانه های اجتماعی(Social Marketing)
  •  ارائه خدمات کامل تولید و انتشار محتوا جهت وب سایت و رسانه های اجتماعی(Content Marketing)

 

پوستر کارگاه

آخرین اخبار

  • وبینار تخصصی علمی _ پژوهشی سازه‌های فضاکار
  • اولین رویداد «شکوفا» (با نگاه نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی) زنان، مالکیت فکری، زیست بوم نوآوری
  • فراخوان حمایت از صاحبان ایده در سراسر کشور
  • وبینار اعلام معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان و فناور
  • رونمایی از دستاورد فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان
  • آگهی استخدام
  • وبیناری آموزشی رایگان " آشنایی با قوانین کار ویژه شرکت های فناور و دانش بنیان"
  • وبینار دیوان عدالت اداری و جایگاه آن در روابط کارگری و کارفرمائی
  • آشنایی با دیوان عدالت اداری و جایگاه آن در محاکم قضایی
  • بوت کمپ مدیریت فناوری و نوآوری ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان
  • فراخوان جذب و پذیرش واحدهای فناور و تیم‌هایی با ایده‌های فناورانه
  • آگهی استخدام
درباره پارک علم و فناوری
  • معرفی پارک
  • چشم انداز
  • ستاد پارک علم و فناوری
  • چارت سازمانی
  • تماس با ما
  • گالری تصاویر جدید
  • تور مجازی پارک علم و فناوری جدید
واحدهای مستقر
  • پارک
  • رشد
  • پیش رشد
راهنما
  • پرسش های متداول
  • پرسش های متداول
  • توضیحات مربوط به فراخوان جذب و پذیرش واحدهای فناور و تیم‌هایی با ایده‌های فناورانه فرصتی مناسب برای صاحبان ایده‌های نوآورانه و فناورانه
  • ثبت‌نام در سامانه جذب و پذیرش
  • ورود به سامانه جذب و پذیرش
  • فهرست کالاها و خدمات دانش بنیان
  • آیین نامه / قوانین کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان و نظارت بر اجرا
  • نمونه بوم مدل کسب و کار
  • اساسنامه پارک علم و فنآوری
لینک های مرتبط
  • وزارت علوم تحقیقای و فناوری
  • دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان
  • بنیاد ملی نخبگان
  • کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا
  • فن بازار ملی ایران
  • دفتر برنامه ریزی امور فناوری
© 1399 کلیه حقوق محفوظ است